Search Bar

Sunday, December 25, 2016

Cabaran 30 Hari Blogging: Apa Dalam Beg Saya

Assalamualaikum dan hi !

Sedar tak sedar dah masuk hari kelima aku buat Cabaran 30 Hari Blogging. Entry #5 ialah "Apa Dalam Beg Saya". Jom kita tengok apa yang ada dalam beg aku. 

Aku ni jenis yang suka beg besar yang dapat sumbat banyak barang. Beg ni aku selalu bawak g ofis, jarang bebeno aku nak bawak handbag pergi ofis. Muehehe. Dah macam poket Doreamon dah. Let's see apa dia dalam beg ni.



Ni lah barang yang wajib ada dalam beg aku:

#1: Purse:
Important stuff like IC, Kad Bank, dan duit. Resit pun berlambak dalam purse ni.

#2: Beg Mekap:
Make up stuff.

#3: Handphone:
Wajib ada! Tak leh hidup wei kalau handphone takde. haha!

#4: Laptop
Aku selalu bawak beg ni pergi ofis, so laptop ni mesti ada.

Ok, itu je lah benda yang ada dalam bag aku. Simple je.

Till then, Take care :)